ha a blogunk NEM TECCENE...

Címkefelhő - a lényeg (klikk!)

Utolsó kommentek

Látogatók

Ezmiez?!

HU(ngarológia)

Akiket már 'kifiléztünk'

Lawrence Block: A betörő, aki zabot hegyezett

2009.12.12. 19:22 szamárfül/pável

[The Burlgar in the Rye]
ford. Varga Bálint
Agave, 2009

A-
amazon , moly.hu

Betőrő antikváriusunk, Bernie számtalan írót és művet említ meg, ám én most csak egyet jegyeztem fel: egy ízben magyar szerzőt emel be egy vicces hasonlatába:

p127.:
- Én nem ismerek egyetlen magándeketívet sem - szakítottam félbe. - Sem kétes, sem makulátlan jelleműt. És soha nem hallottam John Considine-ről, és biztosan lemaradtam arról is, hogy Molnár Ferenc* megint népszerű, mert Isis Gauthierről sem hallottam.

(* HU-rovatunk)

és:

Joyce Maynard

http://en.wikipedia.org/wiki/Joyce_Maynard

http://konyves.blog.hu/2010/01/28/elhunyt_j_d_salinger


molnár_ferenc h:hu salinger_j_d considine_john  l:angol/amerikai m:regény/krimi r:block_lawrence

Szólj hozzá!

Címkék: molnár ferenc salinger j d considine john maynard joyce

A bejegyzés trackback címe:

https://evocatio.blog.hu/api/trackback/id/tr221590510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása