ha a blogunk NEM TECCENE...

Címkefelhő - a lényeg (klikk!)

Utolsó kommentek

Látogatók

Ezmiez?!

HU(ngarológia)

Akiket már 'kifiléztünk'

Baricco, Alessandro: Selyem

2008.06.03. 17:06 kiscsiga (törölt)

Eredeti cím: Seta / Angol cím: Silk

(Csak jót olvastam róla, de nekem annyira nem jött be.)

 + Megidézett mű: Gustave Flaubert: Salammbo (Szalambó)

+További valós személyek: Abraham Lincoln, Szent Ágnes, Matthew C. Perry (sorhajókapitány), Louis Pasteur, Hilaire Bernigaud de Chardonnet

+ Hara Kei (szereplő neve): volt ilyen nevű japán miniszterelnök (1918-21), de konkrétan nincs köze a szereplőhöz.

4 komment

Címkék: flaubert gustave

A bejegyzés trackback címe:

https://evocatio.blog.hu/api/trackback/id/tr4501707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsiga (törölt) 2008.06.05. 09:47:56

Ne legyél telhetetlen, az egész csak 100 oldal. :)

kilfenora 2008.11.10. 16:31:44

Most olvastam én is, de nekem is csak ezek voltak! Annyira én sem dobtam el magam tőle..

Lavilledieu egyébként létező település, de így is szép beszélő név.
süti beállítások módosítása